Treci peste incarcare
Meniu

0

0,00lei

Intrebari frecvente - brida.ro

Care este avantajul unei comenzi online ?
– Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate ulterior in ordinea inregistrarii lor
– Primiti un sumar al comenzii la adresa de mail lasata la plasarea comenzii
– Comenzile au prioritate la procesare
– Comenzile au prioritate la expediere
– Comenzile au prioritate la ridicare

Intrebari cu privire la comanda online

Îmi pot vizualiza comenzile online?

În cazul în care v-aţi creat un cont de client, aveţi posibilitatea de a urmări online stadiul comenzilor şi toate informaţiile referitoare la acestea. Sfat: alegeţi întotdeauna varianta de înregistrare!

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez ?

Daca ati constatat ca lipsesc produse din colet, va rugam sa ne aduceti la cunostinta in maxim 24 de ore de la receptionarea coletului, prin mail la contact@brida.ro. Orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

Cum pot sterge contul de utilizator?

Stergerea contului de utilizator se efectueaza din https://brida.ro/my-account (Stergeti contul)


ro_RORomanian